Πέμπτη 31 Οκτωβρίου 2013

ΠΟΔΑΡΑΣ ΣΠΥΡΟΣ "Το ηλιοβασίλεμα "



Ανατολή


Σε περιμένω
Ηλιοβασίλεμα υπομονής
καρδιές απελπισμένες πετούν ψάχνοντας μια αγκαλιά
δυο μάτια αγάπης για να περάσει η βραδιά
Χέρια σέρνονται στην θάλασσα
σαν άλλες γοργόνες ψάχνουν τον Μεγαλέξανδρο τους
σε έναν σίγουρο πνιγμό
άστρα απόμερα σβηστά
σε πένθιμο χορό
φωτίζουν την μοναξιά
και εγώ ψάχνω εσένα τούτο το βράδυ
αγάπη σε λένε

Σε βλέπω να τρεμοπαίζεις
είσαι εκεί ψηλά βασίλισσα στον θρόνο σου
θολός ο ορίζοντας σε ψάχνω απελπισμένα
φυσώ τα σύννεφα για να σε δω
τρέχω πάνω στα αφροκύμματα να πάω ψηλά στο απέναντι βουνό
θα είμαι ποιο κοντά σου
ίσως ακουμπήσουν τα χείλη μας
ίσως αγγίξω το όνειρο μου
σου φωνάζω
αγάπη
αγάπη

Ανώφελο σαν μαγνήτης η νύχτα σε τραβά στην δική της αγκαλιά
σε αποχωρίζονται τα γήινα
σε χρειάζονται οι άγγελοι
ζωή στην νύχτα δίνεις
Ο θόρυβος που κάνει η σιωπή σου τεράστιος
ασήκωτο βάρος η μοναξιά μου
σηκώνω τα χέρια στα άστρα ζητώντας βοήθεια
αίμα στα μάτια μου
τρεμοπαίζουν τα άστρα κοιτάζοντας με
δεν θα σε αφήσουν ποτέ
με περιγελούν

Σας ιστός αράχνης τα σύννεφα κλείνουν αυλαία
φωνάζω
αγάπη
αγάπη
Πλησιάζει η ανατολή θα σε χάσω
μια αγκαλιά σου ζητιανεύω
ένα σου φιλί
ένα σου χάδι
μια σου ματιά
λίγο ηδονή
Υπομονή μου λες θα' ρθει το ηλιοβασίλεμα

Εκλιπαρώ
Θέλω μια αγάπη
θέλω να κατέβουν τα άστρα στην καρδιά μου
θέλω ο ήλιος να μας βρίσκει αγκαλιά
αγάπη
αγάπη να φωνάζω
και να ακούω
και εγώ σ' αγαπώ

Ανατολή υπομονής
σε περιμένω
αγάπη σε λένε


26/08/2013 Σ.Π  <Τα ερωτικά >






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου