Τετάρτη 31 Ιουλίου 2013

ΚΟΥΤΑ ΑΡΙΣΤΕΑ " Μια νύχτα όλη φως"






Η σκέψη μου ανεξέλεγκτα 

τρέχει στο βράδυ εκείνο
που στο φως μιας πανσελήνου μου θύμισες
τα ταξίδια στις νυχτιές του Έρωτα.
Στη νύχτα εκείνη
που το σκοτάδι από το φεγγάρι φωτίστηκε.
Και το κορμί, από κορμί αλλότριο φλογίστηκε!
Πόσο ανάγκη τα έχει όλα το σώμα.
Πόσο ευφραίνεται με ελάχιστα η ψυχή.


Η σκέψη τρέχει κι αποζητά
κάθε σημείο του αλαβάστρινου κορμιού 
που ηλεκτρισμούς ζωής μου χάρισε...
Διαπέρασαν το σώμα 
μα δεν το έκαψαν.
Σαν άλλος Φρακενστάιν μιας τρελής, ανυπόστατης ιστορίας...
Πνοή κι εμένα μου εμφυσήθηκε!
Η ύπαρξη μου, 
το νόημα της ξαναπαζάρεψε.
Ζωντανή ξανά, εδώ, με τη θύμηση πλάι μου 
να τρέχει ανεξέλεγκτα...
Δεν τη μαζεύω.
Το άτι ξεχύθηκε...
Το άτι ελευθερώθηκε....
Για να σε φθάσει....

@ριστέα













2 σχόλια:

  1. Αχ τι ωραία που βγήκαν εδώ τα άλογα....σε μεγάλη φωτογραφία! :)))
    Γεωργία μου σε ευχαριστώ πολύ και πάλι!
    Καλό βράδυ! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εγώ σε ευχαριστώ Αριστέα μου να είσαι παντα καλά και να μας χαρίζεις τόσο όμορφα κείμενα :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή