Κυριακή 16 Ιουνίου 2013

ΜΑΡΚΕΛΛΑ ΜΑΡΜΑΡΙΝΟΥ "Πάλι νύχτωσε νωρίς.."


άλλη μια νύχτα ξάγρυπνη..

άλλη μια νύχτα με φτερά πεταμένα...
γυροφέρνει η ψυχή μου...δεν ησυχάζει...
κι όλα αυτά τα αστέρια... όσο πιο εύκολα ταξιδεύεις μαζί τους...
άλλο τόσο πιο εύκολα σε πετάνε στη γη...
και μένεις να τα κοιτάς από μακριά...
πως να σκύψω τώρα να μαζέψω τα φτερά μου...;;
με τη δύναμη... και τι κουράγιο..;;;
κι όσες φορές έβγαλα από την τσέπη μου την χούφτα με τη σκόνη την χρυσή..
άλλες τόσες ξεθώριαζε και χανόταν σαν αστραπή από μπροστά μου...
πάλι χάθηκες...
σκεπάσα την καρδιά μου με το κύμα της θαλάσσης...
δεν ακούω πια τίποτε άλλο εκτός από το θρόισμα του ανέμου..
οι ψυχές λένε δεν χάνονται...
μαγεία η ψυχή...όπως μαγεία και το σ'αγαπώ...
δεν χάνεται λένε και δεν σταματάει...
μα άδειασαν οι τσέπες... άπλωσα το χέρι μα θρύψαλα έγινε...
στο χώμα θάφτηκε κάθε τι φυλαχτό...
μα δεν χάνονται οι ψυχές...




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου