Πέμπτη 20 Ιουνίου 2013

ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ...."αγαπημένο μου ημερολόγιο"......03:15 π.μ. 20/06/13....




                                                      ...03:15 π.μ. 20/06/13........




...ζεστός αέρας φυσούσε τις πρώτες πρωινές ώρες.

...στο γραφείο η δουλειά το ίδιο μονότονη , βαρετή , όπως κάθε μέρα , χωρίς κάτι το ενδιαφέρον , το σημαντικό.

...γύρω στις 10:00 ήρθε το μήνυμά σου και την ομόρφυνε , στην οθόνη του υπολογιστή μου.

...το μεσημεράκι , λίγο πριν διακόψω την εργασία μου , πέρασε η μικρή μου για το χαρτζιλίκι της , θα πήγαινε για μπανάκι με την παρέα της.......την καμάρωσα άλλη μια φορά για το μεγάλωμά της.

...16:00 , έφαγα κάτι ελαφρύ λόγω της αφόρητης ζέστης και ξάπλωσα.....ξαφνιάστηκα από το χτύπημα του κινητού μου , ήσουν εσύ , η φωνή σου με ηρέμησε , με γλύκανε και κατάφερα να κλείσω για μια ωρίτσα τα μάτια μου.

...το απόγευμα κύλησε γρήγορα , τρία ραντεβού με πελάτες για δηλώσεις εισοδήματος.

...κι ήρθε το βραδάκι , παρέα με τα τριζόνια , βολεμένα στο πλατάνι να τρίζουν τα φτεράκια τους......γλυκός , συντροφικός ο ήχος τους.

...02:00 , καθισμένη στη βεράντα πέρασα απαλά το χέρι μου πάνω από τους βασιλικούς μου -μόλις σήμερα το πρωί τους αγόρασα- για ν' ακούσω το άρωμά τους.

...άλλη μια νύχτα που κοιμήθηκα με τη σκέψη σου.

...03:10 , ένα δροσερό αεράκι με ξύπνησε , το δωμάτιο φωτιζόταν από το μισοφέγγαρο κι εγώ είδα το πρόσωπό σου μέσα του.

...μου λείπεις και σήμερα , σ'αγαπώ..............

.
.."αγαπημένο μου ημερολόγιο"...--Μ.Π.
...03:15 π.μ. 20/06/13....








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου