Τρίτη 2 Απριλίου 2013

ΑΡΙΣΤΕΑ Κ. ' Η άνοιξη μέσα μας !'



Θέλω την άνοιξη τώρα!
Θέλω ζουζούνια στα αυτιά
και ήλιο και χαμόγελα!
Θέλω να λιώσουμε τα παπούτσια μας στις βόλτες και να χαζολογάμε
χωρίς τίποτα να μας νοιάζει και να μας θλίβει!
Θέλω να ανοίξω τις ειδήσεις και να ακούσω
"Κυρίες και κύριοι καλησπέρα σας!
Όλα βαίνουν καλώς σε τούτη τη χώρα!
Σας έχουμε εικόνες χορτασμένων παιδιών"!
Και να μην κουράζομαι να βλέπω τα χαμόγελα τους!
Να μην κουράζομαι
να βλέπω πρόσωπα χαρούμενα
κι ανθρώπους που να ανοίγουν τις αγκαλιές τους.
Να δίνουν και να παίρνουν καλοσύνη.
Να μοιράζονται τη φτώχεια τους και να τρώνε όλοι μαζί,
σε τεράστιες τραπεζαρίες.
Στο κέντρο μονάχα η αγάπη!
Στα πιάτα μέσα η πλήρωση!
Και να μοιράζεται σαν ψωμί η αδελφοσύνη!

Θέλω την άνοιξη τώρα! Με ακούει κανείς;
Δεν είναι θέμα καιρού !
Είναι θέμα αδράνειας και κίνησης!
Είναι θέμα να ξεχυθεί ο κόσμος
κι όλοι μαζί να αρπάξουμε τον ήλιο και να τον καρφιτσώσουμε
μόνιμα μέσα μας!

  ΑΠΟ http://princess-airis.blogspot.com/2013/03/blog-post_16.html#ixzz2Ngdb67U9






5 σχόλια:

  1. Γεωργία μου τι να πω;
    Σε ευχαριστώ για την τιμή που μου έκανες !
    Χαίρομαι αφάνταστα που σ' έχω γνωρίσει έστω και διαδικτυακά προς το παρόν!
    Εύχομαι μια μέρα κι από κοντά!
    Σε φιλώ! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ελπίζω την επόμενη φορά που θα έρθω στον Πύργο να ειδωθούμε ..το θέλω πάρα πολύ !!εγώ σε ευχαριστώ Αριστέα μου ..θέλω να φιλοξενώ στο Μπλογκ μου φίλους που έχουν ιδαίτερα ταλέντα ...φιλιά <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. εγω τι να πω που τα βλεπω ξαφνικά ... και μου φτιαχνει το κεφι..να σαι καλά Αριστεα μου... Γραφεις μοναδικά..και μιλας στις καρδιες...
    Αθηνά

    ΑπάντησηΔιαγραφή